Experience
Tuesday 29 January 2013 | 13:43 | 0 weird people

Assalamualaikum wbt.

Ehem ehem, *batuk yang sengaja dibuat buat*
Yang Berhormat nak lalu sini. Tolong angkat tangan tabik hormat boleh? Itupun nak suruh aku ajar. Entri aku kali ni macam panjang dan kalau korung mcm tak cukup tenaga nak baca, mungkin korung tak taff mcm bakal laki aku, takde sixpacx macam bakal laki aku so solutionnya silalah berambus daripada kau menyemak nak katang mata untuk membaca.

Masih membaca? Fuuhhh, perasan ada sixpacs and taff lettew mcm bakal laki aku. Euwww.

Okay kita mulakan dari sekarang dengan sepantas kilat petir yang memancar di laptop komputer Ipad Iphone Samsung Note, Tablet, Anroid, dan sebagainya yang cecanggih sekarang ni.

DITEMPAT K E R J A.

Sedia maklum aku dah start kerja, masa mula mula aku masuk bekerja, aku garenti korung akan cakap aku “Minah ni sangat selenge, Darss” So itu akan menjadi rutin harian aku untuk terima tomahan korung. Teruskan bebicara, sikit pun wa tak kisah. *Ada gaya nak bagi kaki tak?* Haha. Pengalaman aku bekerja dekat situ, mestilah tentang keadaan and situasi yang agak awkward with people around there. Aku ni susah nak adapt situasi dengan cepat, kene ambil masa dalam 1month above kot. I have to think positive about them, so i made my choice to join them. Kalau nak diikutkan, aku memang tak nak mixxed sangat dengan diaorang, tapi aku fikir aku ni nak belajar untuk kenal banyak people but try to not involve myself with negative thingys. So aku join. Dah sebulan lebih aku mula untuk kenal cara diaorang fikir and cara diaorang cakap. Ada yang jenis kasar, ada yang jenis polite. So i have to accept them the way they are but when i started to be nice with poeple tak bermaksud aku akan cerita everythings about me with them. Berkongsi ni bertempat even she/he is my partner. Yedak?

Bekerja ni sangat penat, sampai nak patah kaki aku ni dok berdiri je. Tapi untuk sara diri punya pasal, wa sanggup. Kalau korung nampak aku dekat tempat kerja, jangan segan silu untuk tegur aku. Aku ni masih yang dulu, cuma mungkin lebih comel. Kahkah.



ADMIRER.

Tak nak cakap lebih, aku ada admirer ni. Tapi bekas admirer. Cerita ini sah sah korung tak boleh nak salahkan aku. Aku cuba untuk ringkaskan. Dia suka aku, aku tak rasa aku suka dia. Tapi sebagai kawan aku boleh terima. Dia kenal aku baru 2 3 4 hari dah cakap pasal cinta. Memang jawapan aku tak. Even kalau crush aku ckp macam tu memang tak. Kalau dia nampak aku ni mcm mudah untuk jatuh cinta. Jawapan dia “Sorry bro, wa tak mcm tu” So aku cakap and tolak cara baik. Habis smooth dah ayat aku bagi dekat dia. So jawapan dia “Okay, mcm ni lah saya takan ganggu hidup awak lagi. Saya minta maaf kalau saya ada buat salah dan silap dekat awak” Too much drama. Ajak kawan taknak. Jadi wa tak boleh nak buat apa. Itu hak dia. Aku ajak kawan, taknak. Dalam otak tu fikir nak couple je 24/7. Memang tak lah kan?

S o a k u t a k b o l e h p a k s a k a u u n t u k b e r k a w a n.

Cerita dah habis, nak lagi tunggu lah 2 3 bulan aku datang singgah update blog dekat sini. Darss!

Assalamualaikum, I lock myself in my room, with the radio on turned up so loud, that no one hears I'm screaming. That's my intro. You?

Currently : Alien(s) 
MOOD : Praise to Ilahi, Allah swt.


This is Life
The Prisoner
I don't need to explain who I am to people, they won't figure me out anyway. Judging me, teruskan. What I would do is, stay with who I am to me.
Daisypath Anniversary tickers