Randomly
Wednesday 19 December 2012 | 00:04 | 0 weird people
PAST & FUTURE

Aku lebih terdiam apabila bicara tentang kisah lalu. Lebih kepada menyendiri untuk melupakan segalanya. Pahit manis menjadi satu kenangan. Aku kenang, aku mula untuk bangkit supaya yang aku lalui tidak akan pernah berulang dua kali. Mungkin. Mungkin untuk menjadi lebih kearah kematangan. Mungkin ini proses aku belajar. Harus ada kesilapan, dan disitu aku ambil untuk terus belajar. Masa depan aku, itu yang aku risaukan. Aku usaha untuk mendapatkan cahaya untuk aku menerangi dunia aku. Masa depan aku, aku yang harungi. Mungkin ada pendamping bersama. Mungkin kau, dia, itu aku tak pasti.

Give it a try. Whispered the heart and you will face the future. Let the journey begin now.

B E K E R J A ? 

Esok mula bekerja, 19 12 2012. Alhamdulillah, aku dapat kerja, bukan kerja tetap. Ini hanya buat sementara waktu bagi memenuhi masa yang terluang selama sembilan bulan yang aku rasa aku tak tahu nak buat apa dekat rumah selain housemaid to my family. Kerja housemaid ini memang best, the reason why housemaid is the best work that i like to do in my house is because first i don't have to do it immediately. Unlimited time. No rush, No rules. Everything is just under my control. Yedak? So kenapa aku nak sangat cari kerja dekat luar? Sebab aku nak cari pengalaman, bayangkan selama sembilan belas tahun aku selalu duduk bawah ketiak parent aku. Jadi aku tak tahu apa life sebnar dekat luar. Facing all those people around us, mcm mana character diaorang. The real one. Jadi inilah masanya untuk aku cari pengalaman yang bermacam macam, Life isn't easy man. Aku nak rasa macam mana cari duit, berkerja untuk dapatkan duit, tanggung family aku. Adik adik aku yang masih lagi bersekolah masih perlukan kudrat aku. Aku nak rasa semua tu. Aku tak pernah rasa aku keluarkan duit untuk family aku, jadi mungkin masanya untuk aku buktikan aku pun mampu untuk tanggung family walaupun tak banyak dan masanya terlalu singkat (9bulan) tapi dapat meringankan beban parent aku. Thats all. I have to face my real life. 

I'm gonna act like a boss. Mess with me, you've choose a wrong person.

RE-SULT is COMING. 

Result apa yang keluar? Okay nak cerita result adik saya iaitu Rafidah Afiqah binti Nordin akan keluar esok. 19 12 2012. Tarikh keramat Penilaian Menegah Rendah akan keluar. What I'm gonna say is, All the best to all 97's babies I hope that everything is gonna be fine and may Allah bless all yours. Don't forget to say Alhamdulillah after seeing your result. Believe in yourself, Stay srong. Positive, keep calm. Believe in Allah swt. He knows what His  doing. Tawakal. Solat Hajat. To all those who not passed it well, Please do not stressed out. This what we call callenges. I know you can rise up your confident after this and take it more serious in your daily life  to bright your own future. Gagal sekali tak bermakna gagal untuk selama lama nya. You can change it. You make your own luck. So be better. To those who passed it well. Congratulation and have a blast day junior and don't forget who you are is. Jangan lupa diri. Berjaya tak semestinya berjaya kelak kalau setiap kejayaan kita diakhiri dengan kebongkakan duniawi. Ingat tu. Base on my experiences. 

After your seeing your result, your face will become like this. Terkejut mak! Your result can change to be a full of miracle. Kuasa Allah swt. 


L O V E? 


Face it by my own, I don't have someone and will not have someone after i meet my real one. Thank you. 

Assalamualaikum, I lock myself in my room, with the radio on turned up so loud, that no one hears I'm screaming. That's my intro. You?

Currently : Alien(s) 
MOOD : Praise to Ilahi, Allah swt.


This is Life
The Prisoner
I don't need to explain who I am to people, they won't figure me out anyway. Judging me, teruskan. What I would do is, stay with who I am to me.
Daisypath Anniversary tickers